改裝Range Rover Classic做電動車
老爺車的第二春?

面對唔少國家都推出新車電動化時間表,一班古董車車迷都可以預料,不久將來那些心愛嘅珍藏終有一日會無得在路上行走。嚟自英國的車廠 Lunaz,就嘗試為大家逆轉這個慘痛嘅末來。今次就搵嚟生產自 1970 至 1994 年間的 Range Rover 車型,係保留經典輪廓之餘,加入現代電能科技,由Range Rover Classic,變成Range Rover EV。

初代Range Rover是英國最具代表性的四驅車,其生產自1970 至 1994 年間,因為外型十分有味道,近年在經典車拍賣會上也是高價成交。今次英國車廠 Lunaz,就係面對新車全面電動化之際,為客人提供電能化改裝。全車包括內裝配置、後排座椅、空調、觸控屏幕等全部都可以依客人所需定製。

Photo / @lunazdesign

 

此車款是完全按客戶需求進行生產,限量發行 50 輛,並在 2021 年登場,入門價為24.5萬英鎊(約港幣254萬)。Lunaz由前一級方程式賽車工程師Jon Hilton創立,他曾出任法國雷諾F1車隊的技術總監,更為阿朗素(Fernando Alonso)設計參賽車引擎。Lunaz擅長將經典車修復,並換入電動系統。Range Rover EV會有Town 和 Country 兩種電能動力規格,後者還後者利用了現代技術如四輪傳動和懸吊、制動器、等防傾桿等提升越野功能。

Photo / @lunazdesign

 

早前 Lunaz已推出過電動化嘅勞斯萊斯Phantom V及Silver Cloud、賓利Continental(1955-1965年款),以及積架XK120。

Photo / @lunazdesign

Photo / @lunazdesign

Photo / @lunazdesign

Koomen International Company Limited. 2024 © all rights reserved