飲X.O梗係要「港滋味」
干邑X粵菜有得諗喎

無論係咩年代有X.O嘅地方,當屬係喜慶歡聚時刻。對於唔少香港人,呢一口香醇,係大家記憧中大時節嘅印記。可能沿途出現過跨度舊世界與新世界的葡萄酒,有空前絕後而瘋狂的威士忌等等,在年年月月裡你也嘗試過同好多唔同酒精邂逅。但每當回某些時刻,枱上一樽交叉窿還是最穩妥嘅選擇。而軒尼詩應該同我們一樣咁諗,覺得港式飲食嘅多元,就同軒尼詩佳釀韻味層次多重,風味複雜濃郁最match,所以呢次「重新發現港滋味」載譽重來正正係要大家再次記起「干邑 X 粵菜」嘅相遇與深交。

由八月開始軒尼詩與本地多間著名食府合作,重推「重新發現港滋味」,今年分三個階段「海鮮漫遊」、「軒尼詩X 粵菜」到「當代創新時尚風」。香港海岸延綿,靠水吃水,在港當然首選鯉魚門及西貢,試想想新興龍海鮮酒家嘅古法扣鮑魚,或者係西頁勝記嘅芝士龍蝦煎米粉,雖然炮製方法各異,但配上「百搭百變」的軒尼詩X.O一樣無問題。

至於九月開始至年底嘅「軒尼詩X 粵菜」就更加唔可以錯過,香港怡東酒店怡東軒、The Ritz-Carlton天龍軒、阿一海景飯店、港潮樓等,軒尼詩誠邀多間本地頂級食府合作,呈現箇中千重風味。其中更親嚐了W酒店星宴嘅黑椒一口和牛粒X Hennessy X.O,軒尼詩 X.O的濃郁口感令黑椒辛香倍增,更有助平衡和牛的油份;橡木香提升煎烤風味,惹人垂涎。

而若你想一試軒尼詩與當代風格菜式係咩滋味,就唔可以錯過都爹利會館- 美點薈萃 同胡同 – 干椒沙薑牛柳X Hennessy V.S.O.P雞尾酒嘅配搭。

Koomen International Company Limited. 2024 © all rights reserved