夏天來到,5星級地Hea吧
港麗酒店「Weekend by the Pool」

早前有調查顯示香港人的生活壓力指數,600名受訪人士中,就有7成人認為自己面對的壓力屬於高,咁又難怪的,香港人就出名生活節奏急速,不要說是出外旅行,有時候想做個運動,都只是貪個方便,到樓下公園或是運動場跑跑步就算了,又有誰人下下都有Club House可以做gym?唔通真係要「作出一些犧牲」,「睇少啲戲、去少啲日本」就得?不如今個周末,對自己好一點,「攤」在池畔嘆香檳,再做一個天然有機的按摩,洗滌心靈吧!

 

香港港麗酒店Conrad Hong Kong Hotel的健身中心The Health Club最近有新搞作,於今個夏日推出了「Weekend by the Pool」周末休閒體驗,讓大家可以暫時逃離一下繁忙的生活,全天候「hea」住享受戶外恆溫泳池、按摩池,而且下午四至五點的時段更供應香檳暢飲,於池畔徒添一絲微醺醉意,慵懶一番!

如果不願「hea」晒整個周末,不如就挑戰一下自己,他們的健身房配備全面升級,引入最先進的「Technogym」帶氧運動和力量訓練設施,以及全港酒店獨有的「ARKE」健身訓練套組,輕鬆keep fit。想體驗嶄新運動潮流一樣可以,恆溫泳池創新的水中健身項目「Aqua Fitness」,大玩水上健身操及水中單車訓練,健身中心還提供私人教練度身制定健身計劃,夏日騷肌沒難度!滿足你唔止3個願望喇!

最後做返個有機按摩療程,解除身體疲勞,同時讓皮膚光滑透亮,讓你星期一返工散發「男神之光」,展現活力!

 

網址:www.conradhotels.com      查詢:2521 3838

Koomen International Company Limited. 2024 © all rights reserved