立體靚聲│LG掛頸藍芽耳機

到底幾時要用藍芽耳機?男人普遍都係答揸車時,講真,好地地,點解要用藍芽唔用傳統駁線耳機呢?現在LG給你一個理由…

到底幾時要用藍芽耳機?男人普遍都係答揸車時,講真,好地地,點解要用藍芽唔用傳統駁線耳機呢?現在LG給你一個理由,因為藍芽耳機都可以好靚聲。

這個名為LG Tone Infinim的掛頸式耳機,擁有立體靚聲,最長可使用14小時的音樂播放時間,耳機驟眼看來,尚算型格,戴出街都襯到幾個唔同的look。

今次LG新藍芽耳機的重點,在於首次同著名音響品牌Harman/Kardon合作,識得音響的人都知道呢個品牌把炮,講真,作為殿堂級音響牌子,其聲學設計可說非常出名,兩個牌子聯手下,炮製出黎的新藍芽耳機音效分明,中低音特別強而有力,聽歌都已經咁好,通話質素自然唔使多講啦,不過,你部機本身網絡收得清唔清,都好關鍵的。

而這款藍芽耳機就有唔同型號,分別是HBS-500(HK$498)、HBS-760(HK$598)同HBS-900(HK$1,148),當然是一分錢一分貨,如果你要話呢個耳機有咩彈,就係個頸掛設計,需知道男人未必個個會慣戴頸飾,有個圈係頸上面,其實對部分男人黎講,真係唔太方便。

TEXT/JS

Koomen International Company Limited. 2024 © all rights reserved