超短距4K投射│Sony LSPX-P1投影機

睇相、睇facebook、睇戲,由早上對著手機熒幕check message,去到返到公司對著電腦熒幕工作、再…

睇相、睇facebook、睇戲,由早上對著手機熒幕check message,去到返到公司對著電腦熒幕工作、再去到晚上回家中打機睇片又再對著電視熒幕,我們生活中實在有太長時間需要對著熒幕過活。不過,未來只要有一面白牆,又或者是任何平面,你都可以隨時將想睇的畫面project於眼前,說的就是這部由Sony推出的LSPX-P1無線超短焦微型投影機。

在外型上,它採用了非常迷你的外設計,小巧到只有一隻手掌般大小,可以輕鬆的把它任意移動擺放。它以全白色的外型,加上只有930g的重量,能夠在家中桌子、牆壁或地板等任何平面上投射出的清晰畫面,而最短投射距離可以近到20英寸(約56厘米),最遠可去到80英寸(約203厘米),解析度可達1366 x 768,通過HDMI和無線Wi-Fi進行連接,能兼容智能手機、平板電腦或藍光播放器等設備,加上充電一次可續航2小時,有了它就省回好多換熒幕的錢了,無論在狹窄房間還是大型meeting room都是非常實用。消息指這款產品將於2月13日正式發售,定價約為$800美元,一部投影機就能抵得上數個LCD Mon,絕對值回票價。

 

TEXT / TIM

 

 

 

 

Koomen International Company Limited. 2024 © all rights reserved