學睇波必讀
新一季NBA精讀班(下)

在上集就介紹了一些簡單而基本的NBA知識及數個現今聯盟數一數二,樣子又易辨認的球員供大家作為了解NBA的入門。時間無多,NBA足足30隊球隊,要這麼快了解每一隊根本是不可能的任務。有見及此,小編特意挑選了四隊球隊,介紹其主力球員,建議支持原因及支持例句示範。讓讀者可搬字過紙,直接使用下文內容與朋友保持溝通。

球隊篇:

  1. 球隊名稱:金州勇士(Golden State Warriors)*

主力球員:Stephen Curry, Klay Thompson, Kevin Durant, Draymond Green

建議支持原因:去年總冠軍,打法華麗,一個字:強

例句:

「GSW打法好睇又實用,今年都幾難唔係佢哋啦講真。」

「Curry三分真係好準,人品又好,今年一定Champ硬!」

「勇士個陣根本屈機嘅,上年有埋KD輕鬆奪冠,點會有得輸!」**

 

*支持勇士者有機會被指為跟風球迷而被指唔識波

**KD(Kevin Durant)為高風險人物,如提及此人令在場朋友感到不安憤怒以至動武,本人恕不負責。

 

  1. 球隊名稱:克里夫蘭騎士(Cleveland Cavaliers)

主力球員:LeBron James, Isisah Thomas, Kevin Love, Dwyane Wade

建議支持原因:去年總亞軍,LBJ(LeBron James)實力超班,支持IT(Isisah Thomas)向舊主復仇

例句:

「上年騎士輸得好唔抵呀,今年一定可以捲土重來!」*

「IT咁慘俾人Trade走,我支持佢今季打爆返波士頓㗎。」

「無咗Irving今年LBJ一定會大爆發Carry啦。」

 

 

 

*其實普遍並不看好,使用此句者或會被認為是騎士死忠。

 

  1. 球隊名稱:侯斯頓火箭(Houston Rockets)

 

主力球員:James Harden, Chris Paul, Eric Gordon

建議支持原因:三分打法華麗,看好新一季戰績

例句:

「今季有埋Chris Paul,火箭實掂呀!」

「Harden上年無MVP真係好唔抵!」

「呢隊波淨係三分都夠射贏人啦,點鬥呀。」

  1. 球隊名稱:波士頓塞爾特人(Boston Celtics)

主力球員:Kyrie Irving, Gordon Hayward, Al Horford

建議支持原因:期待新三巨頭,支持Kyrie Irving表現自己

例句:

「今年又Irving又Hayward,正呀!」

「隊波都等咗咁耐,係時候爆發啦。」

「LBJ都開始老,Celtics係時候上返嚟啦。」

 

 

小測

經過上面三堂的惡補後,若你想測試自己對NBA的基本理解,請回答以下問題,以得分去分析自己否在友伴間以NBA作話題。

 

1. 去年NBA總冠軍為?

2. NBA總共有多少支球隊?

3. 明日開幕戰將有哪四隊參與?

4. James Harden現時效力球隊為?

5. 進攻水平高能否打後衛?

答案

1. 勇士

2. 30

3. 塞爾特人,騎士,勇士,火箭

4. 火箭

5. 問叻哥。

 

如果你答中一半以上的問題,恭喜你!只需在了解比數後就可以參與對話。

若未能答中的不用灰心,NBA一季橫跨9個月,總有厭膩的時候,總有一日他會回來的,放心。

 

Koomen International Company Limited. 2024 © all rights reserved