孤毒過聖誕?│ 5套獨自留家中必看電影

  聖誕節假期,冇話一定要約人,又冇話一定要同另一半浪漫地過,叔叔如我一早看透,一個人留在家中,也是…

 

聖誕節假期,冇話一定要約人,又冇話一定要同另一半浪漫地過,叔叔如我一早看透,一個人留在家中,也是妙極。再嫌悶咩?睇套戲啦!
一個人特別容易買飛,但若然《星戰》已看7次,又不想看《小王子》的話,叔叔為大家打開上鎖多年的私人影碟櫃,介紹番幾套一年梗要睇一次聖誕風
電影。不過,就唔好再睇《Love Actually》喇,做戲呀喂世上冇咁多happy ending……
 
個細路叫麥歌利高堅,拍完呢套戲之後發咗,然後濫藥酗酒乜都齊…
 
Home Alone(1990)
嗱,不要取笑我低能,也不要取笑我笑點低,雖然好憎小朋友,但這套戲實在是好好笑的,沒看過就由叔叔話你知:一個細路在聖誕假期間被留獨留在家中,全家上下全部出埠去,起初細路好happy,之後遇上爆竊笨賊,變成一套鬥智鬥力困獸戰……
 
這應該是Johnny Depp的怪雞啟蒙作。
 
Edward Scissorhands(1990)
有荷里活最不賺錢的男星Johnny Deep主演,應該是Johnny Depp才對,還有叔叔25年前的女神Winona Ryder BB主演,是詭魅加一點奇幻,個人認為是導演Tim Burton的上位大作(當然《Batman》也是),當中一幕較剪手冰雕出女主角,場面動人……
 
星戰聖誕特輯用Chewie一家做主角……故事騎呢過《愛 ‧ 回家》。
 
Star Wars Christmas Special(1978)
今年人人《星戰》熱,當你已經看了新舊七部曲共30次的時候,倒不如找回這套外外傳來看看,這套當年只是「TV only」的星戰聖誕特輯,講Chewie(即係隻猩猩呀),急趕回家過聖誕,故事騎呢過《愛 ‧ 回家》,奇就奇在所有主要演員全體參與演出……
 
David Bowie云云演戲代表作之一,唯阪本龍一的音樂比電影更hit。
 
Merry Christmas Mr. Lawerance(1983)
David Bowie一向喜歡演戲,在80年代他演出十多套電影,包括這套中文譯名為《戰場上的快樂聖誕》(不關城城首歌事所以不用慢一點),背景為二次大戰期間英軍在日軍戰俘營的佚事,有北野武主演外,阪本龍一的原創音樂更是最為人所熟悉的一首電影音樂(雖然冇人講得出叫乜名)……
 
英文片名就係解作搞大咗個肚咁解…
 
Knocked Up(2007)
你們心想:終於有一套是不屬於史前的電影了,Well……對的,戲中就講的是一夜情搞大咗,叔叔在此以本片勸戒大家聖誕期間(其實幾時都係)要出入平安,記得做足安全措施,不要「Just Do It Already」呢……(不過你睇得呢篇文,都應該係食自己啦!)
 
 
TEXT / Anson Tang
 
Koomen International Company Limited. 2024 © all rights reserved