難聽過粗口
踢波撩交打必備5句說話

冬天天氣風高物燥,聖誕節又食了大餐,加上燒烤、打邊爐等。個人的確十分燥底,有時本身諗住踢下比賽出身汗,誰不知不其然被對手辣著,好容易著哂火,控制唔到自己。小則口角,大則動武。連筆者平時在球場屬謙謙君子類型,也因對方某一兩句說話而不自覺大動肝火。如果唔想俾人提早開年,切記不要說以下說話,避免禍從口出,招惹血光之災。

  1. 「唔撞得返去打乒乓波啦!
    明明踢衛生波,大家就住踢。誰不知有隻「蠻牛」橫衝直撞,粗野攔截,仲一而再再而三被他成個炒起,其他人也不禁問他: 「玩波啫,使唔使呀? 」本身一句Sorry就小事化無。但他回應一句: 「唔撞得番去打乒乓波啦!」呢句雖然沒有粗口成份,但他根本沒有歉意,仲大大聲,的確燥到極點。

  1. 條友死右腳架咋!
    踢波唔係用左腳就係右腳,有時吸多兩下,就有對手當自己是先知一樣。向隊友用鄙視的句子大大聲咆哮: 「條友死右腳架咋! 」此句本來無傷大雅,但聽落有骨,仿佛被人抽了水,但無法還擊。不過無名火亦隨之而起,此時會有隊友勸你: 「當他發噏瘋,美斯也是死左腳。」

  1. 輸唔起呀?!
    踢波勝敗乃兵家常事,接受失敗也是生活中要學習的地方。賽事去到80分鐘,落後一球,但你無心之失侵犯對手,已經say哂sorry。不過對手卻認為你惡意,還凶神惡殺回應: 「輸唔起呀?! 」場波未踢完,何謂輸唔起呢?道行高就用入球來回敬他,不過唔少情況係,尋日打完邊爐個人燥燥地,就會話:係呀之後醒佢一拳。

  1. 呢個唔使mark架!
    比賽當然會施展渾身解數,希望協助球隊贏波。但當你拎到波打算引球推進,對手後防向全隊隊友告誡: 「呢個唔使mark架! 」當然事出必有因,可能你有幾下真係被對手看穿。但試問顏面何存,仲唔火都嚟埋?

  1. 點L樣呀DLLM!」
    踢網league有唔同類型既對手,有球隊踢人就得,人踢佢就唔得。嘈多兩嘈仲問候人家娘親,對於孝敬父母的香港人,聽到呢句平時出名善良的都會變成野獸。任憑隊友如何阻止,也無法避免一場大廝殺!

其實令人憤怒又並只5句說話,仲有邊句係會令你特別氣憤呢?

 

Koomen International Company Limited. 2024 © all rights reserved