真‧主播帶你玩遊澳洲

佢高貴,但係平易近人。 佢低調,但係受網民追捧。 佢可以將神賜俾人類嘅一把口,運用得出神入化。 佢既可以喺電視…

佢高貴,但係平易近人。

佢低調,但係受網民追捧。

佢可以將神賜俾人類嘅一把口,運用得出神入化。

佢既可以喺電視熒幕前正經報新聞,亦可以喺舞台上面大放笑料。

佢究竟係神仙巳嘅化身呀?定係地獄嚟嘅使者呢?

冇人知!

但係可以肯定,每一個人都俾佢一個稱號…

真‧女神!真‧方健儀!

 

澳洲,近年極受香港人歡迎的旅遊熱點,平均每年到訪澳洲的香港旅客數以十萬計,悉尼歌劇院、魚市場、黃金海岸、大堡礁等著名景點,相信不少讀者都曾經到訪過。

為了進一步推廣當地的旅遊業,並為旅客推介更多特色地點,澳洲旅遊局特別找來四位前新聞主播──方健儀、伍家謙、黃紫盈及柳俊江,主持旅遊短片系列《主播帶你遊澳洲》,以探索城市的角度出發,分別暢遊悉尼、布里斯本、墨爾本及阿德萊德,透過度身訂造的六日四夜精彩行程,推介這四大城市食、買、玩的必遊景點。而他們亦會以博客的形式,在全新活動網站內分享遊歷經驗,幫助大家找尋更多旅遊靈感,展開澳洲城市探索之旅。

頭炮是由真‧女神,真‧方健儀帶大家在悉尼「瓹窿瓹罅」,穿越大街小巷、各個特色舊區及小店集中地,並發掘當地的特色本土設計。

學柳爺話齋,有了這個網站之後,基本上去澳洲之前都可以不用特別做 research 找景點,只要到埗後拿出手機打開網頁跟著走就 ok 了!(跳起 yeah)

 

TEXT / Bodom
PHOTO / 澳洲旅遊局

Koomen International Company Limited. 2024 © all rights reserved