升空還是降落?
火箭茶几載你回到童年時

張茶几係設計師從自己童年玩具找到靈感的,第一眼睇,鬼馬得來夠型格,屋企夠大,荷包夠漲,有得唸!人們說 “Coffee gives you wings”, 加埋火箭,要飛當然無難度。但如果,大家記性唔差,一定記得我早排介紹過飲咖啡飲到去潛行凶間那張Wave City茶几。無錯,又是同人設計師Stelios Mousarris出品,今次叫“Rocket Coffee Table” 。除了Sell童年聯想,令人有回到无忧无虑的童年感觉,又是新技術3D打印制成,而各个火箭底座均没有与玻璃桌板连接,你可以自己砌出喜爱的结构和配置。只是,我睇多兩眼,有個疑惑,究竟火箭係火空中?還是降落緊?我就未有答案,仲思考緊,各位師兄有無人識點分?

Koomen International Company Limited. 2024 © all rights reserved