聖誕大餐懶人包│編輯精選10大本地餐廳

呢個禮拜五就係聖誕節啦,呢個時候最怕就係要諗去邊食飯,如果你到呢一刻都未有頭緒的話,不妨考慮下面呢 10 間由…

呢個禮拜五就係聖誕節啦,呢個時候最怕就係要諗去邊食飯,如果你到呢一刻都未有頭緒的話,不妨考慮下面呢 10 間由編輯們精選的餐廳吧!

 

1. Feast (Food by EAST)

唔駛多講,Feast 的半自助餐出晒名好食又抵,聖誕 set 特別多咗有火雞揀,
煮得肉嫩多汁唔「鞋」口,必試!另外,餐廳酒吧區有自家製的 mulled wine,都值得一試!

價錢:$668 / per head
地址:太古太古城道 29 號東隅 1 樓
電話:3968 3777

 

 

2. AQUA

食火雞通常都係配紅莓醬,不過 AQUA 的意大利總廚 Paolo 就用黑松露汁嚟配烤火雞卷,真係隔住個 mon 都聞到陣香氣!

價錢:$1,488 / per head
地址:
尖沙咀北京道一號 29 及 30 樓
電話:
3427 2288

 

 

3. 禮賓傅

雖然聖誕節係鬼佬嘢,但高級中菜廳禮賓傅都搞咗個中西風格共冶一爐的八道菜聖誕 set,
當中更加包括師傅烤火雞配梅子醬」,肯肯定會俾到你驚喜!

價錢:$638 / per head
地址:
中環安蘭街 18 號 5 樓
電話:
2564 3868

 

 

4. FRITES

雖然平時去 FRITES 都係必食青口同薯條,但係聖誕佳節就當然係要食火雞啦!
所以餐廳個聖誕 set 都以
烤火雞卷做主菜,不過前菜都係繼續要青口青口青口(因為很重要所以要講三次)!

價錢:$495 / per head
地址:
銅鑼灣希雲街 38 號曦巒地下 1 號店 / 中環威靈頓街 198 號 The Wellington 1 樓 / 灣仔港灣道 28 號灣景中心 1 樓 6 號舖 / 鰂魚涌英皇道 979 號太古坊濠豐大廈地下
電話:
2142 5233 / 2217 6671 / 2877 2422 / 2250 5188

 

5. The Salted Pig

如果想聖誕應下節食火雞,但又嫌上面介紹的幾間個聖誕 set 太多道菜太 heavy,
咁 The Salted Pig 的三道菜聖誕 set 應該就啱晒你啦!大廚將火雞胸肉真空慢煮後再略烤,肉質香嫩多汁,正!

價錢:$368 / per head
地址:尖
沙咀諾士佛臺 1 號地下
電話:
 2367 0990

 

 

6. WOOLOOMOOLOO

當火雞遇上咖哩,成就了灣仔 WOOLOOMOOLOO 充滿聖誕特色的菜式「火雞咖哩千層酥」。
而尖沙咀店的傳統「意大利煙肉杏桃栗子火雞卷」都係編輯的推介!

價錢:$898 / per head / $780 / per head
地址:灣仔軒尼斯道 256 號 The Hennessy 31 樓 / 尖沙咀麼地道 66 號尖沙咀中心 G7&8
電話:2893 6960 / 2722 7050

 

 

唔鍾意食火雞的話,以下呢4間餐廳的聖誕 set 都係好好的選擇!

 

7. FINDS

唔講唔知,原來聖誕節食火雞主要係英國人傳統,而北歐人過聖誕傳統係食豬,FINDS 嚟自芬蘭的行政總廚 Jaakko 仲特別直接從家鄉入口靚豬,
就係為咗令
聖誕 set 入面煙燻 「奥米加3 」芬蘭豬柳更加有北歐味,再嘆埋用北歐人的聖誕酒 Glögg 整的雪葩,真係可以當自己係喺聖誕老人村過緊聖誕。

價錢:$888 / per head
地址:
尖沙咀金巴利道 39 號帝樂文娜公館 1 樓
電話:
2522 9318

 

 

8. Gradini

主打高級意大利菜,四道菜聖誕 set,以鵝肝配意大利雜菜打頭陣,之後仲有自家製意大利雲吞、龍蝦同和牛,豐富非常。
另外必試的係餐廳杯自家製 mulled wine,佢哋創新地加入咗血橙調配,飲落陣陣橙香,一試難忘!

價錢:$988 / per head
地址:皇后大道中 74 號石板街酒店大堂樓層
電話:2308 3088

 

 

9. Morton’s of Chicago

來自美國芝加哥的星級扒房,聖誕 set 四道菜選擇範圍極廣,而且道道都係餐廳的經典名菜,
除咗頭盤可以加 50 蚊升級莫爾頓海鮮拼盤,主菜都可以加錢多添鵝肝或蟹餅,讓你於這個佳節大快朵頤!

價錢:$1,388 / per head
地址:尖沙咀彌敦道 20 號喜來登酒店 4 樓
電話:2732 2343

 

 

10. The Optimist
主打傳統西班牙燒烤菜式,編輯推介必試「The Grand Tasting」 set,海鮮頭盤的食材每日從歐洲新鮮空運,
而主菜 Entrecot 西班牙烤肉眼扒,則烤至外脆內嫩多汁,帶來一個暖笠笠的傳統西班牙燒烤聖誕大餐!

價錢:$980 / per head
地址:灣仔軒尼斯道 239 號地下
電話:2433 3324

 

TEXT / BODOM

Koomen International Company Limited. 2024 © all rights reserved