2016奧斯卡│Best Actress影后大熱門冇人識?

  其實女主角青黃不接是世界性的問題,當華語片只有林嘉欣及湯唯時,那邊廂荷里活的Emily Blun…

 

其實女主角青黃不接是世界性的問題,當華語片只有林嘉欣及湯唯時,那邊廂荷里活的Emily Blunt也急急升格上位成女一,Baby fat都未減的Jennifer Lawrence更已經成為影后。再望望今年影后大熱,喂呀!佢係邊位呀?

講開Emily Blunt,最為人所記得的一個角色,肯定是《Devil Wears Prada》中梅姨個秘書(其實都有10年!),然後浮沉好幾年,兩年前演出Tom Cruise古怪科幻作《Edge of Tomorrow》後慢慢坐穩第一女主角,上年在《Sicario》中孭重飛,演跨境掃毒女幹探,坦白說都演得不俗,希望他日後可以找到好劇本,提名下奧斯卡都好呀……

 

2016年第88屆奧斯卡金像獎 Best Actress 入圍名單

Cate Blanchett – 《卡露的情人》(Carol)

Brie Larson – 《抖室》(Room)

Jennifer Lawrence – 《歡姐當自強》(Joy)

Charlotte Rampling – 《45年》(45 Years)

Saoirse Ronan – 《布魯克林之戀》(Brooklyn)

 

 

實至名歸:

Cate Blanchett – 《卡露的情人》(Carol)

好多人都好欣賞Jennifer Lawrence少少年紀就戲路縱橫,其實個人認為他的「好戲」一直由角色帶動,平凡角色落在他手中可能未必有效果,但Cate姐卻不同,演靚演醜演男演女也揮灑自如,今次跟Rooney Mara演一對忘年同志戀人,又係完全功到功課。

 

 

(預計)天命所歸:

Brie Larson – 《抖室》(Room)

應屆金球獎影后、英國及美國演員工會最佳女主角大獎得主,當然亦是奧斯卡大熱,而且熱到拋離到尾燈都見唔到!所以,Brie Larson贏就一定贏硬,但是,佢係邊位?其實Brie都一直有拍戲不過大都係小小小成本製作,當中比較出名的一齣應該係Channing Tatum有份演的《21 Jump Street》,希望Brie贏埋奧斯卡影后之後星途會一片光明啦。

 

TEXT/ PARK DO-JUNG
IMAGE/ INTERNET

Koomen International Company Limited. 2024 © all rights reserved