Sake也講究 │10大嘆清酒秘訣

如果,你仲以為日本清酒,口感一定係辛辣的話,咁就大錯特錯了!為咗迎合世界市場,其實好多酒莊而家都會釀造一些偏重…

如果,你仲以為日本清酒,口感一定係辛辣的話,咁就大錯特錯了!為咗迎合世界市場,其實好多酒莊而家都會釀造一些偏重果香花香,味道清甜的清酒,令清酒成為近年其中一種大熱酒。咩話?你對清酒零認識?唔緊要!睇完以下10大嘆清酒秘訣,就算未係專家,或者都可以扮下代表!

 

 

1. 吟釀酒與純米酒

好多人見吟釀酒(尤其大吟釀)價錢較貴,就誤將呢兩種酒分咗高低等級,但其實日本人就認為佢哋的分別只係在於味道清淡同濃厚。

 

2. 先吟釀後純米

緊記!先淡後濃是常識吧!

 

 

3. 清酒是佐餐酒

相比起單獨品嚐,以食物與清酒進行配對,更能突顯清酒的個性,甚至帶來意想不到的效果。編者就試過以烤鴨一支原酒,鴨的油脂令酒的味道得到了很大程度的昇華。

 

4. Food pairing

簡單嚟講,就係清甜的配海鮮,濃厚的配肉類,酸度高的配較油膩的食物,仲有就是冷盤必定配冷飲。

 

5. 用紅酒杯嘆

正如上文所講,而家清酒好多都偏向重視果香花香,所以用紅酒杯飲,好多時比用傳統的杯仔飲,更可以品嚐到清酒的香同甜。

 

6. 冷飲與暖飲

冇錯,清酒冷飲同暖飲兩種飲法,但要知道並唔係種種酒都啱,就以大吟釀嚟講,因為酒體好薄,所以座暖之後會令到香氣揮發,失去最大嘅優點。

 

7. 一次過叫兩支

好多人就算預咗一晚會飲兩支酒,都會習慣飲完一支先再叫另一支,但要試清兩支酒的分別,最好就係一次過叫晒兩支啦!

 

8. 唔講年份

飲紅酒好講年份,因為嗰年的葡萄種成點會好影響支酒的質素,不過清酒就主要取決於釀酒師的釀酒技術,而且清酒基本上係只可以存放一兩年的。

 

9. 清酒奧斯卡

日本每年都會推出被譽為「清酒奧斯卡」的金賞酒評鑑名單,從數以千計的參選酒中,選出品質優秀的金賞受賞酒。而只有用作參選的那一缸酒,可在瓶身貼上金賞受賞酒標示,即使是酒莊在同一時間用同一個方法釀製,但來自其他酒缸的酒,也不能貼這上標示。

 

10. 常見術語

地酒 ─ 所用的酒米同水都係用酒莊當地的嚟釀

原酒 ─ 釀好後冇加水

古酒 ─ 熟成期達 3 年

山廢 ─ 釀製過種中冇攪拌過

 

 

清酒 x buffet

最後一提,位於萬麗海景酒店的萬麗咖啡室,正在搞一個「清酒 x buffet」的推廣,只要多加百幾蚊,就可以試四或五種清酒,仲好貼心咁會俾埋佢哋建議的食物配對大家,等大家可以品嚐到靚酒美食之餘,仲可以學到點嘆清酒。

查詢:2802 8888

 

TEXT / Bodom

Koomen International Company Limited. 2024 © all rights reserved